دستگاه تبلیغاتی آمریکا از روش‌های گوناگونی برای مبارزه با روسیه استفاده می‌کند. در تازه‌ترین نمونه، قهرمان پیشین پرورش اندام، هنرپیشه فیلم‌های اکشن و سیاستمدار جمهوری‌خواه برای مردم روسیه سخنرانی کرده است!

آرنولد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، آرنولد شوارتزنگر با انتشار یک پیام ویدئویی در توییتر از روس‌ها خواسته است که از روایت‌های که توسط دولت روسیه ارائه می‌شود، فاصله بگیرند.

شوارتزنگر در کلیپی که بیش از ۹ دقیقه است و بیش از یک میلیون بار در مدت دو ساعت دیده شده، از عشق خود به روسیه صحبت می‌کند و سفرهایی را که در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان بدنساز به این کشور انجام داده است را به یاد می‌آورد.

ستاره فیلم‌های هالیوودی و فرماندار پیشین ایالت کالیفرنیا خطاب به روس‌ها گفت که در مورد عواقب این جنگ حقیقت به آنها گفته نمی‌شود و به آنها اطلاع داد که بمب‌ها بر سر غیرنظامیان می‌بارد.»

شوارتزنگر به روس‌ها گفت که در نتیجه سیاست‌های ولادیمیر پوتین، روسیه اکنون از جامعه ملل منزوی شده است.

ستاره فیلم ترمیناتور با تمجید از هزاران معترض روسیه، به آنها گفت: «شما قهرمانان من هستید.»

کد خبر 664999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    11 12
    مردم آمریکا باید با تظاهرات گسترده ی خودشان از سران و مسئولان آمریکا بخواهند که در جنگ روسیه و اوکراین هیچگونه دخالتی نداشته باشند و بی طرفی خودشان را اعلام کنند تا به سرنوشت اوکراین دچار نشوند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    12 11
    شما لطف کن از جنایت آمریکا تو عراق و افغانستان بگو شما چرا دلتون به حال مردم بدبخت خاورمیانه نسوخت الحق که خیلی پرو تشریف دارین جنگ اوکراین رسوائی بزرگی برای مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان بود
    • ناشناس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 0
      این منطق شماها مارا کشته !! روسها و چینی ها که جنایت میکنند . طرفدارانشان میگویند . چطور در جاهای دیگر غربیها جنایت کردند ؟؟ این به اون در !!!!!!!!!!!!!!!
  • حسنی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    13 11
    دیگه هرکسی از ننه اش قهر کرده ضد پوتین حرف میزنه تا خودش را طرح کنه این آقا میدونه سوریه کجاست؟ یمن کجاست؟ میدونه عراق به ایران شیمیایی میزده ؟ خبر داره افغانستان چه بلایی سرش اومده ؟ پس باید گفت دهان گشادت را ببند چون دلسوز انسانها نیستی و نوکر دستگاه تبلیغات غرب هستی
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    6 7
    افرین خیر پیروز خواهد شد گرچه شر به صورت خیر آمده باشد
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    10 3
    شلوغش کردی. این بازیگر می پرسم شما که در آمریکا هستی حقیقت جنگ را از کجا بدست اوردی؟ مگر نه اینکه به فاکس نیوز و سی ان ان و بی بی سی گوش میدی. برو مشت محکمی به کاخ سفیدیان بزن که کاری به کار جهان نداشته باشند.
  • احمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    6 3
    جنگ در افغانستان و عراق و سوریه و ورود نیروهای امریکا برای ازادی بود ؟هنوز پرونده جنایتهای جنگی کشورهای عضو ناتو در دیوان بین المللی حل نشده است نمونه ان استرالیا با یک ببخشید گفتن جنایات سربازانش را در افغانستان توجیه کردجنایات جنگی انگلیس و المان و فرانسه هنوز به گوش مردم جهان نرسبده است
  • هادی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 1
    چقدر بهت دادن که دهنتو بازکنی وازدوست داشتن بگی آمریکای جنایتکار که به تمام مردم دنیاازژاپن ایران یمن افقانستان افریقاسرخپوستانی امریکائی وبسیاردیگرچراتابهال پرور نمی‌کردی مرتکه که حالادوست مردم روسیه خودتومیدونی ببنددهنتو